آ
-
آموزش ضمن خدمت
بررسی میزان کاربرد اصول آموزش بزرگسالان در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان ابتدایی شهر یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 47-88]
-
آموزش عالی
کاربست مؤلفههای کاربردی، ملی، جهانی، نظری و ساخت برنامهدرسی در برنامههای درسی علوم انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 47-71]
ا
-
ادراک دانشجویان
بررسی رابطه ادراک دانشجویان از جهانیشدن آموزش عالی با ارزیابی آنان از کیفیت فرآیندهای یاددهی ـ یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 89-119]
-
ارزیابی
بررسی رابطه ادراک دانشجویان از جهانیشدن آموزش عالی با ارزیابی آنان از کیفیت فرآیندهای یاددهی ـ یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 89-119]
-
استان فارس
ارزشیابی جایگاه هوش فرهنگی در برنامه درسی رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 73-95]
-
اصول آموزش بزرگسالان
بررسی میزان کاربرد اصول آموزش بزرگسالان در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان ابتدایی شهر یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 47-88]
-
اعتباریابی برنامه درسی
تدوین و اعتباریابی چارچوب سنجش دستآوردهای برنامه درسی ضمنی دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 145-161]
-
الگوهای طراحی آموزشی
مقایسهی تأثیر روش آموزش بایبی و گانیه بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
-
الگوی طراحی آموزشی بایبی
مقایسهی تأثیر روش آموزش بایبی و گانیه بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
-
الگوی طراحی آموزشی گانیه
مقایسهی تأثیر روش آموزش بایبی و گانیه بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
-
انگیزش
مقایسهی تأثیر روش آموزش بایبی و گانیه بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
-
انگیزش درونی
پیشبینی خلاقیت بر اساس ابعاد شخصیت با نقش واسطهای انگیزش تحصیلی در دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 121-141]
ب
-
برنامهدرسی
کاربست مؤلفههای کاربردی، ملی، جهانی، نظری و ساخت برنامهدرسی در برنامههای درسی علوم انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 47-71]
-
برنامه درسی
بررسی میزان کاربرد اصول آموزش بزرگسالان در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان ابتدایی شهر یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 47-88]
-
برنامه درسی
تدوین و اعتباریابی چارچوب سنجش دستآوردهای برنامه درسی ضمنی دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 145-161]
-
برنامه درسی ضمنی
تدوین و اعتباریابی چارچوب سنجش دستآوردهای برنامه درسی ضمنی دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 145-161]
-
برنامه درسی قصد شده
ارزشیابی جایگاه هوش فرهنگی در برنامه درسی رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 73-95]
-
برنامهریزی درسی مدرسه محور
امکان سنجی برنامهریزی درسی مدرسه محور در نظام برنامهریزی درسی از دیدگاه خبرگان آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]
ت
-
تجربهی استادان
بررسی تجربهی تدریس استادان دانشگاه تبریز از رویکرد معماری دانش [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-23]
-
تحلیل محتوا
تفکر تخیلی در آموزش علوم: تحلیل محتوای کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس مؤلفههای تخیل [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 121-144]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتابهای درسی تاریخ مقطع متوسطه(رشتههای علوم پایه) از منظر ترسیم هویّت دینی از سال 58تا 92 ه.ش. [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 97-120]
-
تخیل
تفکر تخیلی در آموزش علوم: تحلیل محتوای کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس مؤلفههای تخیل [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 121-144]
-
تعلیم و تربیت غیررسمی
کاوشی پیرامون چارچوب نظارت راهبردی نهادهای تعلیم و تربیت غیررسمی: مطالعه موردی کیفی مراکز آموزشهای آزاد [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-45]
-
تمرکززدایی
امکان سنجی برنامهریزی درسی مدرسه محور در نظام برنامهریزی درسی از دیدگاه خبرگان آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]
ج
-
جهانی
کاربست مؤلفههای کاربردی، ملی، جهانی، نظری و ساخت برنامهدرسی در برنامههای درسی علوم انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 47-71]
-
جهانیشدن آموزش عالی
بررسی رابطه ادراک دانشجویان از جهانیشدن آموزش عالی با ارزیابی آنان از کیفیت فرآیندهای یاددهی ـ یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 89-119]
چ
-
چارچوب سنجش
تدوین و اعتباریابی چارچوب سنجش دستآوردهای برنامه درسی ضمنی دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 145-161]
خ
-
خلاقیت
پیشبینی خلاقیت بر اساس ابعاد شخصیت با نقش واسطهای انگیزش تحصیلی در دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 121-141]
د
-
دانشگاه فرهنگیان
ارزشیابی جایگاه هوش فرهنگی در برنامه درسی رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 73-95]
-
دانشگاه کرمان
کاربست مؤلفههای کاربردی، ملی، جهانی، نظری و ساخت برنامهدرسی در برنامههای درسی علوم انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 47-71]
-
دستآوردهای برنامه درسی ضمنی
تدوین و اعتباریابی چارچوب سنجش دستآوردهای برنامه درسی ضمنی دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 145-161]
-
دوره ابتدیی
تفکر تخیلی در آموزش علوم: تحلیل محتوای کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس مؤلفههای تخیل [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 121-144]
-
دوره متوسّطه
تحلیل محتوای کتابهای درسی تاریخ مقطع متوسطه(رشتههای علوم پایه) از منظر ترسیم هویّت دینی از سال 58تا 92 ه.ش. [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 97-120]
ر
-
روان رنجورخویی
پیشبینی خلاقیت بر اساس ابعاد شخصیت با نقش واسطهای انگیزش تحصیلی در دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 121-141]
-
روش کیفی
بررسی تجربهی تدریس استادان دانشگاه تبریز از رویکرد معماری دانش [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-23]
-
رویکرد معماری دانش
بررسی تجربهی تدریس استادان دانشگاه تبریز از رویکرد معماری دانش [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-23]
ش
-
شهر یاسوج
بررسی میزان کاربرد اصول آموزش بزرگسالان در برنامههای آموزش ضمن خدمت معلمان ابتدایی شهر یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 47-88]
ع
-
علوم
تفکر تخیلی در آموزش علوم: تحلیل محتوای کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس مؤلفههای تخیل [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 121-144]
-
علوم انسانی
کاربست مؤلفههای کاربردی، ملی، جهانی، نظری و ساخت برنامهدرسی در برنامههای درسی علوم انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 47-71]
-
علوم پایه
تحلیل محتوای کتابهای درسی تاریخ مقطع متوسطه(رشتههای علوم پایه) از منظر ترسیم هویّت دینی از سال 58تا 92 ه.ش. [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 97-120]
ف
-
فرآیند تدریس
بررسی تجربهی تدریس استادان دانشگاه تبریز از رویکرد معماری دانش [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 1-23]
ک
-
کتابهای درسی تاریخ
تحلیل محتوای کتابهای درسی تاریخ مقطع متوسطه(رشتههای علوم پایه) از منظر ترسیم هویّت دینی از سال 58تا 92 ه.ش. [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 97-120]
-
کیفیت بخشی آموزشی
امکان سنجی برنامهریزی درسی مدرسه محور در نظام برنامهریزی درسی از دیدگاه خبرگان آموزشی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 1-22]
-
کیفیت فرآیندهای یاددهی- یادگیری
بررسی رابطه ادراک دانشجویان از جهانیشدن آموزش عالی با ارزیابی آنان از کیفیت فرآیندهای یاددهی ـ یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 89-119]
گ
-
گشودگی به تجربه
پیشبینی خلاقیت بر اساس ابعاد شخصیت با نقش واسطهای انگیزش تحصیلی در دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 121-141]
م
-
مؤلفههای کاربردی
کاربست مؤلفههای کاربردی، ملی، جهانی، نظری و ساخت برنامهدرسی در برنامههای درسی علوم انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 47-71]
-
مراکز آموزشهای آزاد
کاوشی پیرامون چارچوب نظارت راهبردی نهادهای تعلیم و تربیت غیررسمی: مطالعه موردی کیفی مراکز آموزشهای آزاد [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-45]
-
مطالعات اجتماعی
ارزشیابی جایگاه هوش فرهنگی در برنامه درسی رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 73-95]
-
ملی
کاربست مؤلفههای کاربردی، ملی، جهانی، نظری و ساخت برنامهدرسی در برنامههای درسی علوم انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 47-71]
ن
-
نظارت راهبردی
کاوشی پیرامون چارچوب نظارت راهبردی نهادهای تعلیم و تربیت غیررسمی: مطالعه موردی کیفی مراکز آموزشهای آزاد [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 23-45]
ه
-
هوش فرهنگی
ارزشیابی جایگاه هوش فرهنگی در برنامه درسی رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 73-95]
-
هویّت دینی
تحلیل محتوای کتابهای درسی تاریخ مقطع متوسطه(رشتههای علوم پایه) از منظر ترسیم هویّت دینی از سال 58تا 92 ه.ش. [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 97-120]
-
هیات علمی
کاربست مؤلفههای کاربردی، ملی، جهانی، نظری و ساخت برنامهدرسی در برنامههای درسی علوم انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 47-71]
ی
-
یادگیری
مقایسهی تأثیر روش آموزش بایبی و گانیه بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد